Pompa do oleju napędowego

Pompa do oleju napędowego

Porządnie dopasowany układ dystrybucyjny do zbiornika z olejem nie jest zagadnieniem łatwym, przy wyborze elementów do pojemnika towarzyszy nam niemało pytań. Kolejnym problemem jakie sobie zadajemy jest wydajność pompy do oleju silnikowego. W ofercie kluczowych producentów można znaleźć produkty o przepływie od 45 aż do ponad 120 litrów na min. Wartość za takie pompy mieści się w granicach od 500 pln do 1500 pln. O ile w gospodarstwie dysponujemy wiele ciągników w których pojemność zbiornika przewyższa 200l wskazane jest rozważyć zakup pompy 230V o sporej wydajności, zmniejszy to znacząco trwanie tankowania.

Najważniejszą kwestią jest dobór pompy. Na wstępie możemy nie brać pod uwagę z pomp sprowadzonych z rynku chińskiego, co prawda są one dużo tańsze od swoich europejskich zamienników ale równocześnie dużo mniej odporne.

Kolejnym problemem jest dobór licznika oleju napędowego, w tym miejscu możemy selekcjonować pomiędzy licznikami analogowymi, które mają licznik tankowania jednokrotnego i licznik sumujący, czułość takich liczników wynosi +/- 1%. Bardziej skomplikowane przepływomierze elektroniczne oprócz zegara chwilowego i sumarycznego dysponują też pamięć kilu lub kilkunastu zeszłych tankowań, można je również zastosować do rozbudowanych układów administrowania olejem.

Poza tym do dystrybutora paliwa musimy dopasować odpowiedni filtr paliwa wąż dystrybucyjny oraz pistolet do paliwa, jednak te elementy muszą być dobrze do pompy

Kończąc wypowiedz przed zamówieniem musimy dość dokładnie przemyśleć zakup każdego modułu do naszego zbiornika na olej Zacznijmy od pompy, następnie filtr węża pistoletu do paliwa, licznika do paliwa ewentualnie złączek i redukcji


Ocena: 5/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 5 (ostatnio: 07.09.2018 18:36:41)

Podlinkuj wpis:

Dodaj komentarz