Od przedmiotu do sprzedaży czyli zdjęcia produktowe

Od przedmiotu do sprzedaży czyli zdjęcia produktowe

Zastanawiasz się prawdopodobnie, czy packshoty mają przekonujący wpływ na dochód? Przeczytaj ten artykuł.

Niemal wszyscy kochają nabywać, jakkolwiek wszystkie rodzaje zakupów, przede wszystkim zaś w sieci, wymagają od klienta okresu do zastanowienia. Użytkownicy uwielbiają zestawiać produkty, jednak nieraz nie chodzi im o szczegółowe parametry. Wprost odwrotnie, niejednokrotnie wyraźnie nie patrzą do serwisów z zawiłymi opisami technicznymi. Intrygują ich za to zdjęcia produktów. To właśnie te fotografie – modne pack shoty, jak mienią je piarowcy – to najpopularniejszy gatunek modnych zdjęć eksponujących produkt.

Im więcej fotograf oddał packshotów obrazujących produkty i im wspanialsza jest ich kreacja, tym lepiej. Konsument może wobec tego obejrzeć sobie dany produkt z każdej strony i po namyśle podjąć decyzję dotyczącą kupna. Jako że to fotografie w znacznej mierze sprzedają wyrób, wskazane jest pomyśleć o tym co zrobić, by były one zrealizowane świetnie. Fotografia produktowa, to sfera, w której trzeba posiadać spore doświadczenie, by potrafić zademonstrować dany temat tak, by fotografia odpowiednio go sprzedawała.

Składa się na to masa elementów:

  • Naczelna rzecz, to tło, na jakim, uwiecznia się przedmioty.
  • Dodatkowo przedmiot winien być oświetlony tak, by nic się w nim nie odbijało.

Derka bądź ściana w kwiaty, to nadzwyczaj ładny dalszy plan do zdjęć, w przypadku jak wyprzedajemy na aukcjach w sieci swoje dawne klocki i samochodziki. W wypadku gdy firma ma budzić szacunek, fotografia również powinna prezentować wzorowy poziom. Na fotografiach produktów sporządzonych przez fotografików, nie zauważamy obrusów w ciapki lub puchatych kap (jeśli to nie one są przedmiotem zakupu). Trzon zawodowej fotografii produktowej, to jednolity drugi plan. Rzecz jasna obecnie można komplet zdjęć opracować graficznie i moc fotografów naprawdę tak przetwarza zdjęcia. Mimo to na nieszczęście rezultat przewyższa jakością obrobiny, kiedy na wstępie wszystko wykonane jest należycie. Homogeniczne bezcieniowe tło jest w tej sytuacji przyjacielem fotografika produktowego, ponieważ znacznie swobodniej można wykonywać wszelkie poprawki na fotografii, jeśli kontrast między obiektem a drugim planem jest prawidłowy. Zatem przekonanie nabywcy towaru zaczyna się od troskliwości o szczegóły podczas robienia zdjęć produktów, żeby konsumenci mieli sposobność jak najdokładniejszego zaznajomienia się z przedmiotem. Doborowe fotografie nie jedynie w gigantycznym zakresie reklamują artykuły, ale również tworzą pożądane wyobrażenie o Państwa biznesie.


Ocena: 5/5 (3 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 31 (ostatnio: 04.11.2017 21:03:05)
  • yahoo: 17 (ostatnio: 23.12.2017 04:18:50)

Podlinkuj wpis:

Comments

  1. Faktycznie zastanawiam się, na ile jakość fotografii ma wpływ na dochód, jaki osiągam przy okazji prowadzenia sklepu internetowego i czy różnica ta jest taka sama dla wszystkich branż. Prowadzę sklep z częściami samochodowymi. Mamy bardzo szeroki, często rotujący asortyment, który zawsze musi być sfotografowany na bieżąco, bo wystawiamy produkty na Allegro. Ostatecznie do skorzystania z usług profesjonalnego studia skłonił mnie brak czasu na ogarnianie wszystkiego samemu. Nie zgadzam się natomiast z tym, że tło w fotografii produktowej powinno być całkowicie gładkie. Myślę, że to zależy od gustu klientów a przede wszystkim od branży.
    Jednym słowem profesjonalne zdjęcia produktowe: tak. Zdjęcia na białym tle: niekoniecznie, to zależy.

Dodaj komentarz